„Moje konto” – nowe możliwości

Otwieramy nową funkcjonalność serwisu internetowego. Każdy klient posiadający ważny abonament lub umowę serwisową będzie mógł nie tylko przeglądać i edytować swój profil, ale również przejrzeć listę posiadanych produktów, stan płatności, a także listę wszystkich zleceń.


Użytkownik z poziomu strony będzie mógł dodać nowe zgłoszenie (zlecenie) oraz umieścić swój wpis w ramach istniejącego. Prosimy o zapoznanie się z krótką instrukcją.

Po zalogowaniu się do Strefy Klienta z górnego panelu strony wybieramy przycisk Moje konto. Pojawi się rozwijana lista: Profil, Produkty, Płatności, Lista zleceń.

  1. Profil. Tu można znaleźć wszystkie podstawowe informacje o firmie zawarte w naszej bazie danych. Można je w dowolny sposób zmieniać. Można zgłaszać użytkowników do usunięcia lub zmieniać im przypisane uprawnienia – tzw. role:
    1. podgląd i edycja: umożliwia podgląd i edycję wszystkich danych w Profilu, w tym zarządzania innymi użytkownikami, oraz podgląd Płatności;
    2. tylko podgląd: umożliwia podgląd wszystkich danych w Profilu, edycję danych własnego konta, oraz podgląd Płatności;
    3. brak: umożliwia jedynie podgląd danych swojego konta w Profilu i jego edycję; nie wyświetlają się żadne inne dane Profilu, ani Płatności;
    Uwaga: Wszystkie role (uprawnienia) umożliwiają pobieranie aktualizacji oprogramowania. Pola oznaczone gwiazdką muszą być wypełnione.
  2. Płatności. Funkcja umożliwia podgląd wszystkich faktur w  firmie Informica oraz płatności.
  3. Produkty. Tu znajduje się zestawienie zakupionych produktów w firmie Informica (z ważnymi licencjami).
  4. Lista zleceń. Jest to funkcja umożliwiająca przeglądanie zleceń serwisowych, a więc wszystkich zgłoszeń, które zostały zarejestrowane w Biurze Obsługi Klienta naszej firmy. Zestawienie składa się z następujących elementów:
    • numer zlecenia nadany przez wewnętrzny system obiegu danych,
    • dokładna data i godzina zgłoszenia,
    • opis zgłoszenia,
    • produkt, którego dotyczy zlecenie,
    • aktualny stan zlecenia.
    Po wybraniu odpowiedniego zlecenia, użytkownik widzi najistotniejsze wpisy dokonane przez pracownika bądź pracowników: opis, który został wprowadzony z chwilą otwarcia zlecenia, a także opis wykonany podczas zmiany aktualnego stanu zlecenia – na przykład wprowadzony przy zamknięciu sprawy.

    Użytkownik może sam dokonywać wpisów do zlecenia. Aby to zrobić, należy wcisnąć przycisk Odpowiedz. Wpisy te będą widoczne przez serwisantów.
    Użytkownik może również zgłosić samemu zauważony problem, wystarczy wcisnąć przycisk Nowe zlecenie. Następnie należy wybrać Produkt, którego problem dotyczy, wpisać Opis problemu i ewentualnie dodać załącznik. Należy pamiętać, że wielkość załącznika nie może przekroczyć 25MB, dlatego przesyłanie archiwizacji danych z programów zalecamy wykonywać bezpośrednio na serwer Informica (dostępna opcja przy robieniu Archiwizacji danych).

Mając nadzieję, że nowa funkcjonalność strony internetowej naszej firmy wychodzi naprzeciw Państwa oczekiwaniom, zachęcamy do korzystania z nowych możliwości serwisu. Jednocześnie będziemy zobowiązani za uwagi dotyczące jego funkcjonowania.