Nowa homologacja dla bileterki EMAR 105

Informujemy, że bileterka autobusowa EMAR 105 uzyskała w dniu 3 marca 2017r kolejną decyzję Prezesa GUM o numerze PT 5/2017 dopuszczającą do obrotu na kolejne 4 lata, jako specjalizowanej kasy rejestrującej dla usług w zakresie transportu pasażerskiego.

Świadectwo dla bileterki Emar 105 – [2017r]

Kasa EMAR 105 – bileterka autobusowa posiada funkcję ewidencji dopłat do ustawowych biletów ulgowych, która jest podstawą do rozliczeń z Urzędami Marszałkowskimi.

Po uzyskaniu nowych numerów unikatowych z Ministerstwa Finansów (czas oczekiwania 14 dni od otrzymania decyzji), bileterki będą oferowane do sprzedaży od 20 marca 2017r.

Wprowadzenie do użytkowania bileterek EMAR-105 z programem sterującym w wersji 1.07 wymaga zaktualizowania posiadanego oprogramowania do wersji:

Program PP-bilety - 1.42a
Program Przewozy pasażerskie - 1.63a
Program Kasa konduktorska - 1.38a
Rozliczarka - 1.12
Rozliczarka-wpłatomat - 1.12

Aktualizacja jest niezbędna ze względu na zmianę długości numeru unikatowego bileterki oraz dodanie nowych opcji pracy urządzenia.