Informacja ws. wsparcia technicznego oprogramowania Informica w związku z koronawirusem

Szanowni Państwo,

jesteśmy firmą informatyczną, natomiast wydarzenia w Polsce przybierają taki obrót, że wirus w świecie rzeczywistym przenika również do świata IT. W związku z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 marca 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, chcąc umożliwić naszym pracownikom opiekę nad dziećmi, a przede wszystkim w trosce o bezpieczeństwo naszej załogi, od poniedziałku 16-03-2020 zdecydowana większość naszych pracowników będzie pracowała zdalnie.

Oznacza to, że będzie trudniej się do nas dodzwonić na nasze stacjonarne numery pod którymi świadczymy Państwu obsługę serwisową naszego oprogramowania. Za to nasi pracownicy wsparcia technicznego zostaną wyposażeni w telefony komórkowe, oraz będziemy bez przeszkód obsługiwać pocztę elektroniczną.

Zatem, bardzo uprzejmie prosimy w najbliższym czasie kontaktować się z nami przede wszystkim przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. (jeśli będzie taka potrzeba, na pewno będziemy oddzwaniać!). Jeśli będzie problem z dodzwonieniem się na nasze standardowe numery (22 755 86 32 lub 22 755 80 65), prosimy o kontakt z telefonami:536-047-470 lub 536-047-505 (kwestie związane z oprogramowaniem dla przewoźników).

Mamy nadzieję, że wdrożone środki prewencyjne przeciwko koronawirusowi okażą się skuteczne i pod koniec marca wrócimy do standardowego trybu pracy.

Przy okazji przypominamy, że aby ograniczyć ryzyko zachorowania warto szczególnie dokładnie przestrzegać podstawowych zasad higieny, myć często ręce, unikać dużych skupisk i kontaktów z osobami przyjeżdżającymi ze stref objętych wysoką liczbą zachorowań.

Z poważaniem,
Piotr Bożek
wiceprezes zarządu