Kopia zapasowa on-line jest usługą, która zapewnia Państwu możliwość tworzenia automatycznego backupu danych. Pozwala to wykluczyć ryzyko utraty cennych danych w skutek nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożar, awaria dysku).

Zalety tworzenia automatycznej kopii zapasowej:

  • Zwiększenie bezpieczeństwa- dane przechowywane są w „chmurze”, na serwerach o innej lokalizacji niż Urząd/Starostwo; dane są w pełni zaszyfrowane.
  • Oszczędność czasu- konfiguracja harmonogramu tworzenia backupu zajmuje sekundy i wystarczy wykonać ją tylko raz.
  • Wygoda- użytkownik posiada łatwy dostęp do wybranej kopii zapasowej.

Jak poprawnie skonfigurować automatyczne tworzenie backupu?

Wszelkie operacje odbywają się w programie AdminTool, który jest integralną częścią systemu FORIS:

  1. Należy przejść do zakładki „Harmonogram zadań”. UWAGA: program AdminTool musi być uruchomiony z lokalnego dysku twardego.
  2. Podać login i hasło użytkownika z uprawnieniami administracyjnymi na komputerze, na którym działa AdminTool.
  3. Podać datę i godzinę uruchomienia usługi.
  4. Wybrać co najmniej jeden dzień tygodnia, w którym będzie wykonywana automatyczna kopia danych.
  5. Wybrać opcje dotyczące:
    • przesyłania danych do firmy Informica;
    • usuwania kopii starszych niż określona liczba dni;
Roczna opłata za korzystanie z usługi Kopia zapasowa on-line (2GB)199 zł
System operacyjny
Microsoft Windows XP z dodatkiem Service Pack 3 lub nowszy
Łącze internetowe
1 Mb/s lub szybsze

Kopia zapasowa on-line współpracuje z modułem Dokumenty systemu FORIS.