Program umożliwia synchronizację danych programu Kasa konduktorska pomiędzy oddziałami firmy nie połączonymi siecią lokalną.

Pod pojęciem oddziału firmy należy rozumieć lokalizację, w której zainstalowane jest pojedyncze stanowisko programu Kasa konduktorska lub kilka stanowisk połączonych siecią lokalną.

Dane z aplikacji Rozliczarka eksportowane są do programu Kasa konduktorska.

Instalacja programu "Synchronizacja" może być wykonana na stanowisku roboczym lub na serwerze. Domyślnie program instalowany jest w folderze C:\Program Files\INFORMICA\Synchronizacja.

Synchronizacji podlegają tabele:

  • Firmybm.dbf - firmy zdefiniowane w funkcji "Rozliczenia przewozów pasażerów z EM-kartą";
  • Kartybezstykowe.dbf - wykaz EM-kart znajdujący się w funkcji "Obsługa EM-kart" (zakładka EM-karty);
  • Kartypamieci.dbf - wykaz kart pamięci znajdujący się w funkcji "Obsługa kart pamięci i bileterek";
  • KasyFiskalne.dbf - wykaz bileterek znajdujący się w funkcji "Wykaz bileterek (kas rejestrujących)";
  • Opisy.dbf - opisy zdefiniowane w funkcji "Obsługa kart pamięci i bileterek" menu Funkcje dodatkowe >> Nagłówki i teksty;
    UWAGA: Tabeli nie należy synchronizować w przypadku, gdy w oddziałach do kart pamięci bileterek EMAR‑105 zapisywane są różne nagłówki drukowane na biletach.
  • Pracownicy.dbf - wykaz pracowników znajdujący się w funkcji "Pracownicy";
    UWAGA: Przed rozpoczęciem synchronizacji należy ujednolicić tabelę Pracownicy.dbf we wszystkich oddziałach firmy. Każdy pracownik powinien mieć unikatowy numer służbowy.
UWAGA:
  • Do działania programu "Synchronizacja" niezbędny jest program InformicaSshTunnel, służący do połączenia programu „Synchronizacja” z serwerem internetowym.
  • Usługa synchronizacji danych pomiędzy oddziałami dostępna jest dla użytkowników programu Kasa konduktorska w okresie ważności umowy serwisowej z firmą Informica lub korzystających z obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym (12 miesięcy od daty zakupu programu).

Oferujemy kompleksową obsługę serwisową zakupionego oprogramowania.

Jeżeli chcesz:

  • otrzymywać bezpłatnie nowe wersje programu,
  • mieć dostęp do bezpłatnych konsultacji telefonicznych bądź mailowych,
  • zapewnić sobie rabat przy zakupie szkoleń,

podpisz umowę serwisową.

Szczegółowe informacje i zamówienia – w Biurze Obsługi Klienta.