Dla Przewoźników
Program umożliwia synchronizację danych programu Kasa konduktorska pomiędzy oddziałami firmy nie połączonymi siecią lokalną.
Pod pojęciem oddziału firmy należy rozumieć lokalizację, w której zainstalowane jest pojedyncze stanowisko programu Kasa konduktorska lub kilka stanowisk połączonych siecią lokalną.
Dane z aplikacji Rozliczarka eksportowane są do programu Kasa konduktorska.
Instalacja programu "Synchronizacja" może być wykonana na stanowisku roboczym lub na serwerze. Domyślnie program instalowany jest w folderze C:\Program Files\INFORMICA\Synchronizacja.
Synchronizacji podlegają tabele:
- Firmybm.dbf - firmy zdefiniowane w funkcji "Rozliczenia przewozów pasażerów z EM-kartą";
- Kartybezstykowe.dbf - wykaz EM-kart znajdujący się w funkcji "Obsługa EM-kart" (zakładka EM-karty);
- Kartypamieci.dbf - wykaz kart pamięci znajdujący się w funkcji "Obsługa kart pamięci i bileterek";
- KasyFiskalne.dbf - wykaz bileterek znajdujący się w funkcji "Wykaz bileterek (kas rejestrujących)";
- Opisy.dbf - opisy zdefiniowane w funkcji "Obsługa kart pamięci i bileterek" menu Funkcje dodatkowe >> Nagłówki i teksty;
UWAGA: Tabeli nie należy synchronizować w przypadku, gdy w oddziałach do kart pamięci bileterek EMAR‑105 zapisywane są różne nagłówki drukowane na biletach.
-
Pracownicy.dbf - wykaz pracowników znajdujący się w funkcji "Pracownicy";
UWAGA: Przed rozpoczęciem synchronizacji należy ujednolicić tabelę Pracownicy.dbf we wszystkich oddziałach firmy. Każdy pracownik powinien mieć unikatowy numer służbowy.
- Do działania programu "Synchronizacja" niezbędny jest program InformicaSshTunnel, służący do połączenia programu „Synchronizacja” z serwerem internetowym.
- Usługa synchronizacji danych pomiędzy oddziałami dostępna jest dla użytkowników programu Kasa konduktorska w okresie ważności umowy serwisowej z firmą Informica lub korzystających z obsługi serwisowej w okresie gwarancyjnym (12 miesięcy od daty zakupu programu).
Oferujemy kompleksową obsługę serwisową zakupionego oprogramowania.
Jeżeli chcesz:
- otrzymywać bezpłatnie nowe wersje programu,
- mieć dostęp do bezpłatnych konsultacji telefonicznych bądź mailowych,
- zapewnić sobie rabat przy zakupie szkoleń,
podpisz umowę serwisową.
Szczegółowe informacje i zamówienia – w Biurze Obsługi Klienta.